• За чий рахунок здійснюється доставка, обмін, повернення товару?

    Доставка, обмін і повернення товару здійснюється за рахунок покупця.

    За рахунок продавця доставка, обмін, повернення здійснюється в тому випадку, якщо вам прийшов брак або був висланий не той розмір (товар), який ви замовляли.

    Приклад: Ви замовили 52 розмір, а вам прислали 50 розмір або будь-який інший. В даному випадку повернення або обмін товару здійснюється за рахунок продавця.

    У разі, якщо ви отримали замовленний вами розмір, поміряли, и він не відповідає вашим параметрам, значить ви неправильно вибрали собі розмір. Вини магазину в даному випадку немає, відповідно, обмін розміру або повернення товару здійснюється за рахунок покупця.

  • Чому моя посилка поїхала назад, я її хотів завтра забрати?

    Будьте уважні!

    Всі посилки, які ми відправляємо Новою Поштою знаходяться на вказаному Вами складі не більш чотирьох днів. Після чотирьох днів, співробітники Нової Пошти відправляють посилку назад до нас. Нова Пошта по можливості повідомляє одержувачів SMS повідомленням, про те, що посилка прибула, а також про те, що, якщо ви не заберете посилку вони відправлять її назад. Але не завжди ці SMS повідомлення доходять до одержувача, і не завжди співробітники Нової Пошти їх відправляють. Завжди враховуєте цей момент!

    Якщо ви не можете, або не встигаєте забрати посилки вчасно, зателефонуйте або напишіть нам, щоб ми вирішили цю проблему. Ми можемо продовжити перебування посилки на Вашому складі Нової пошти.

    Якщо ж ви заздалегідь знаєте, що не зможете укластися в даний період часу (Чотири дні з моменту прибуття посилки), краще зробіть замовлення пізніше, коли у Вас не буде труднощів, та тимчасових обмежень, щоб забрати товар.

  • Чому колір(відтінок) виробу на екрані не збігається з реальністю?

    Передати на 100% колір тканини через фотографію на моніторі - неможливо!

    Чому так відбувається?

    1. Різні екрани пристроїв

    Екран кожного пристрою індивідуальний. Не просто так різні екрани мають різну вартість, а професійні досить дорогі. Відрізняються і колір, і якість, і яскравість. Не кажучи вже про індивідуальні налаштування самого користувача. Хтось налаштовує екран на велику яскравість, хтось полюбляє приглушені кольори, у когось, якщо говорити про смартфони, встановлен режим день-ніч, коли смартфон автоматично змінює не тільки яскравість, а й температуру екрану. Нюансів безліч.

    В результаті різниці екранів виробник бачить свій виріб на одному екрані, а покупець - на іншому. З величезною часткою ймовірності картинки будуть відрізнятися. Питання лише - наскільки і чи важлива ця різниця

    2. Освітлення при зйомці

    Тканину і будь-який інший об'єкт буде виглядати по-різному при різному освітленні і з різним антуражем. Природне освітлення буде відрізнятися від штучного, а штучне домашнє/офісне освітлення буде сильно відрізнятися від штучного студійного, студійне ж буде також відрізнятися від постійного і змінного, природне в свою чергу буде мати масу відмінностей - приміщення, вулиця, похмура або сонячна погода, ніч чи день. Тобто нюансів освітлення маса! Також важливий антураж - об'єкт на білому та сірому тлі буде відрізнятися від об'єкта на червоному і чорному, гола стіна буде відрізнятися від насиченого об'єктами приміщення. І по віддзеркаленню світла, у тому числі і по вашому сприйняттю.

    3. Фотокамера

    Як і екран, відрізняється камера, на яку відбувається зйомка. Тут також цілком очевидно, що камери коштують по-різному не просто так, навіть камери телефонів, не кажучи про окремі пристрої. Знімати на мильницю і знімати на професійний повнокадровий фотоапарат з правильним об'єктивом - величезна різниця. Будуть відрізнятися передача кольору, світлочутливість, спотворення і багато іншого. Щось можливо поправити після зйомки в графічному редакторі, щось ні, тут на перший план виходить майстерність дизайнера.

    4. Обробка фотографій

    Будь-яке фото неодмінно проходить обробку в графічному редакторі. Звичайні маніпуляції - кадрування, корекція яскравості, корекція кольору, контраст. Може бути і більш складна ретуш, все це залежить від умов зйомки.

    Обробку проводить людина яка робить її у відповідності зі своїм смаком і бачення, як має виглядати виріб, і робить це за своїм монітором (не забуваємо про різницю моніторів).

    5. Партія тканини

    Тканини надходять партіями. У кожній партії, колір тканини, може трохи відрізнятися від попередньої партії, в межах поставленої постачальниками норми.

  • Як дізнатися статус виконання замовлення?

    Інформацію по вашому замовленню можна уточнити за телефонами: +380 (50) 034-50-15, +38 (097) 616-88-45, +380 (93) 454-23-55, +380 (93) 895-11-88

    Або по електронній пошті: armolinewar@gmail.com.

    Також ви можете залишити повідомлення на нашому сайті і ми вам напишемо або передзвонимо.

  • Рекомендації по догляду за нашими виробами (одягом)

    Для більшості наших виробів підходять наступні правила догляду (крім костюмів "Гірка"):

    Щадне прання в теплій воді

    Делікатна ручна або машинне прання при температурі води не вище
    30°C, механічні дії зменшені, помірне полоскання.

    Не відбілювати

    Відбілювати виріб не можна, не використовувати відбілюючі і хлорвмісні пральні порошки

    Сушка без віджиму

    Сушка без віджимання в підвішеному (вертикальному) стані

    Суха чистка тільки з особливими реагентами

    Звичайна суха чистка з використанням тетрахлорэтилена і всіх розчинників, перерахованих для символу «F» (з використанням тільки вуглеводню, бензину і трифтортрихорметана)

    Прасувати при середній температурі

    Дозволяється прасувати при максимальній температурі 150°C (відповідає символу у вигляді двох точок на терморегуляторі праски), допустимо для вовни, та змішаних волокон з поліестером і віскозою; використовувати вологу тканину

    Не рекомендується прасувати вироби з синтетичної підкладкою.