Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення - Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Послуги зворотньої доставки товарів належної якості оплачується виключно покупцем.
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Обмін товару неможливий , якщо:
- Товар вже був у використанні та має сліди використання споживачем.
- Ушкоджений або втратив свої споживчі властивості.
- У неповній комплектації.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Для консультацій звертайтесь за номером +38 (050) 034 50 15, або іншими, вказаними в контактній інформацій, чи через месенджери та електронну пошту.